Job 43 van 121


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker met uitgebreide thuiswerkmogelijk


Functie

Als customer service medewerker ben jij het aanspreekpunt voor zowel bestaande als potentiële klanten. Met een vlotte, commerciële en vriendelijke aanpak sta je paraat om vragen te beantwoorden die via verschillende communicatiekanalen binnenkomen, zoals telefoon, chat en e-mail.

Taken:

  • Je biedt oplossingen op maat door goed te luisteren naar de specifieke behoeften en situaties van klanten
  • Na het begrijpen van de klantbehoefte, plan je op efficiënte wijze afspraken in die aansluiten bij hun wensen
  • Tot slot rond je het administratieve aspect van het dossier af in diverse computersystemen

Jouw profiel

Als Customer Service Medewerker weet jij jezelf te herkennen in onderstaande kenmerken:

  • Diploma of ervaring zijn niet doorslaggevend. Je beschikt wel over de juiste motivatie en drive om elke klant van een perfecte service te voorzien
  • Je bent vloeiend in het Nederlands en kan ook Franstalige klanten professioneel te woord staan
  • Als gedreven teamspeler denk je proactief mee met de klant, en je staat bekend om je vriendelijke en beleefde communicatiestijl.
  • Resultaatgericht werken is jouw tweede natuur, en je beschikt over de nodige commerciële en empathische vaardigheden.
  • Een degelijke kennis van computersystemen is essentieel
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Domein: Internetverkoop
  • Domein: Postorderverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Key accounts
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Particulieren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klanten: Bedrijven
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een toonaangevende speler op vlak van autoruiten


Bij een uitdagende functie als Customer Service Medewerker hoort natuurlijk ook een mooi aanbod! What's in it for you?

  • Een uitdagende positie met eigen verantwoordelijkheden binnen een stabiel internationaal bedrijf in volle groei, waar zowel medewerkers als klanten centraal staan.
  • Kansen voor persoonlijke ontwikkeling en groei door middel van opleidingen.
  • Een mooi salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ADV-dagen.
  • Je hebt flexibele werktijden, met mogelijkheden voor 20u, 32u of 40u per week, verdeeld over 4 tot 5 dagen tussen 08u en 18u. Na de opleidingsperiode is het zelfs mogelijk om naar eigen wens van thuis uit te werken!

Weet deze job jou te boeien? Solliciteer dan snel via die button hieronder of stuur jouw meest recente cv naar tongeren@unique.be.

Bijkomende vragen? Chadia, Noach en Jens staan steeds paraat voor jou!

Solliciteren

Unique Tongeren
+32 (0)12 24 22 80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht